piątek, 28 lutego 2014

zabawa podaj dalej z książką



Witajcie kochane:)

Dziś przychodzę do Was z krótką zabawa podaj dalej.


Książkę otrzymałam od Beaty T 

od której to, książka wyruszyła w swą pierwszą podróż do mnie,

 z takimi oto cudnościami:)




Ta piękna serduszkowa girlanda, 
wspaniale się zadomowiła na drzwiach do sypialni:)


 Beatko:)
 jeszcze raz pięknie Ci dziękuję

 za te wszystkie śliczności:)




Zapisy od dziś do 5 marca do godz.18:00 

Jeszcze tego samego wieczora będą wyniki, 

a wysyłka najszybciej jak się da:)


Jeszcze dodatku do książki nie uszykowałam 

ale do dnia wysyłki z pewnością  coś się uzbiera:)



ZASADY:
Proszę o wyraźne zaznaczenie w komentarzu, że macie ochotę na zabawę i przekażę książkę dalej,
należy  też dodać drogę książki ( linki blogów mogą być podlinkowane imiona lub tytuł bloga )
oraz umieścić banerek na swoim blogu ( jest to zabawa tylko dla osób prowadzących blog)

Fajnie by było dodać coś do książki :)
Nie wysyłam za granicę 
* wysyłam pocztą polską i nie odpowiadam za przesyłką czyli jak nie dojdzie to drugiej książki nie wyślę  ( do dnia dzisiejszego wszystkie przesyłki me dochodziły, ale wolę to zaznaczyć by nikt nie miał potem pretensji  ) :)
To jest zabawa, więc bawmy się dobrze :)


Banerek poniżej.




 Serdecznie zapraszam do zabawy. 



2 komentarze:

  1. Oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zapiszę do osoby , która tutaj wylosuje czytanie książki. Teraz przez kilka tygodni będe w szpitalu, więc nie zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...