środa, 24 kwietnia 2013

Potrójna zabawa:) Zapraszam:)

Wreszcie mi się udało przygotować dla was zabawę:)

Długo to trwało ale mam nadzieję,

 że to co przygotowałam wynagrodzi Wam oczekiwanie:)

Spotkało mnie ostatnio dużo szczęścia w zabawach blogowych:)

Chcę się z Wami podzielić tym szczęściem,

 więc ogłaszam candy.



Zasady:
Chciałabym Was bliżej poznać, więc napiszcie  w komentarzu w jakim kraju mieszkacie:)
To warunek zgłoszenia do candy.
Zabawa trwa do do końca maja. Wyniki w czerwcu.
Nie trzeba obserwować:)
Nagrody funduję ja:)
Proszę wkleić banerek z linkiem do tego posta.

  A na razie nagroda prezentuje się tak:

 Bazy do kartek+ koperty   10 szt

paski do quillingu

klej

i oczywiście obiecany brzydki kubek :)

a do kubka będą jeszcze napoje przeróżne,

i coś słodkiego

ale to nie wszystko 

nagroda powoli będzie rosła:)


Edit:   Udało mi się w końcu dokupić papiery na dokładkę do candy 

ale z powodu braku kabelka nie mogę dorzucić zdjęć.


*


Po drugie mam dla Was konkurs!



Uwaga! proszę czytać uważnie zasady:)



1. Co to jest za plątanina?
2. Z czego jest poplątane?
3. Jaką techniką to plątałam?


Liczę na Waszą kreatywność:)

Zabawa również trwa do końca maja:)

Odpowiedzi proszę przesyłać na meila  pomieszane-poplatane@tlen.pl
Proszę nic nie pisać w komentarzu aby nie podpowiadać innym :)

Zwycięzcę wybierzemy i ogłosimy razem z wynikami candy.

Nagrodą z pewnością będzie coś poplątanego:)





W konkursie udział biorą:

1. kryska

2. cohenna

3. Czarna dama

4.  Olinka
 
5. Misiówa i spóła

6. frezja

7. Jadwiga

8. AniaMaKota :o)

9. Qsloncu

10. Monia Fioletowa

11. shire



Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam:)

*

A teraz niespodzianka nr  3:)

Będzie to niespodzianka dla kogoś wyjątkowego:)





A co trzeba zrobić aby ją otrzymać?

Ano nic:)

Wystarczy być sobą:)

Obdaruję kogoś kto sprawi, że moje serducho szybciej zabije:)

To może być coś co napiszecie u mnie albo u siebie na blogu, 
może coś zrobicie albo będzie to zamieszczone zdjęcie... jednym słowem wszystko:)


A dziś tą wyjątkowa osóbką jest:


Za miłe początki:) Dziękuję:)

Napisz mi proszę co byś chciała ode mnie dostać:)



Zapraszam do zabawy:)


 Iwona



P.S. Mam nadzieję, że nic nie pomieszałam i wszystko jest zrozumiałe:)


91 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w Twoim candy.
    Banerek już dodałam na bloga (http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/) i jestem obserwatorem.
    Mieszkam na południu Polski, w miejscowości Haczów.

    OdpowiedzUsuń
  2. O......ja...... ale miła niespodzianka:))))dziękuję bardzo, zaskoczyłaś mnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niech to będzie niespodzianka, lubię niespodzianki, bardzo lubię miłe niespodzianki (coś na rękę ):))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że zapisuję się na candy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dzisiaj jestem rozkojarzona !!!!!
      Oczywiście mieszkam w Polsce, w mieście Zamość :)

      Usuń
    2. :) zgłoszenie przyjęte:) Życzę szczęścia:)

      Usuń
  4. Chcialam rozpoczac kolejke, to mi sie internet zawiesil na godzine :( Dolaczam do chetnych, obserwuje od jakiegos czasu, banerek dorzucam do SIE. Na stale mieszkam w Dolnej Saksonii w Niemczech, jednak w momencie losowania :) bede w Polsce, w malopolsce, skad pochodze. Kto wie, moze cos wygram :) I rzecz jasna zawsze jestem soba, choc na obczyznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak czasem bywa:)
      Kto wie może to będziesz Ty? Życzę powodzenia:)

      Usuń
  5. Kolor powiadasz......niech będzie......w granatach, chabrach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten post jest tak sympatyczny,że dosłownie poczułam Twój dobry nastrój;)
    Ja bardzo chętnie stanę w kolejce,chociaż bardzo rzadko biorę udział w takich zabawach ze względu na to,ze mieszkam w Irlandii.Posiadam polski adres,więc gdyby los się do mnie uśmiechnął,paczuszka poczeka w Dąbrowie Górniczej;)
    Pozdrawiam serdecznie.Biegnę wstawiać baner;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... dobry nastrój mam... :) to chyba ta wiosna:)
      Życzę powodzonka:)

      Usuń
  7. Witam:)) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!
    Raczej nie biorę udziału w candy, bo i tak nie wygrywam:))), ale chętnie podzielę się słowami, które siedzą mi w głowie i nie chcą wyjść;)
    Drugi człowiek, Panie, jest mi kwiatem
    Piękny jest z daleka i pachnie tajemnicą
    Lecz nie wolno go dotykać, w ręce brać
    To istota nadzwyczajna, skarb
    Agata Budzyńska
    to tak troszkę, jak nasze znajomości blogowe, pachną tajemnicą, to skarb!
    Dziękuję i pozdrawiam
    P.S
    postaram odgadnąć co to poplątane, ale już widzę, że nie moja technika;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa:) I witam Cię serdecznie wśród obserwatorów:)

      Usuń
  8. Mam pytanie... Czy mogę się jeszcze dopisać do candy!?
    Bo jeżeli tak to z przyjemnością się zgłaszam ;).

    A ja mieszkam w Polsce (wow, ale emocje ;p), w Puławach na Lubelszczyźnie... byłaś kiedyś może!? Jeśli nie byłaś to bardzo serdecznie Cię do nas zapraszam. Tu jest pięknie jak nigdzie indziej :). No w końcu to Lubelskie, więc musi być pięknie. Nie ma to jak chwalenie swojej miejscowości ;3.

    Życzę spokojnej nocy!
    Melon

    PS: Banerek jest już tutaj:
    http://mejus250.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że możesz:) Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wkomponuję się w ogonek oczekujących i melduję, że warunki spełnione. Zapraszam również na moje candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    Mieszkam ci ja na południu Polski, w pobliżu granicy z Czechami - dlatego u nas jest ciepło i wesoło. Jak powiada znany bohemista: w kraju, w którym na koparkę mówi się "ripadlo" nie może być smutno! My tu po polskiej stronie mamy wiele równie humorystycznych językowych zapożyczeń.
    Zielono i górzyście mamy, bo w sąsiedztwie Beskidów i Księstwa Cieszyńskiego leżymy sobie pod gruszą i marzymy o letniej kanikule. Ciekawych miejsc i zabytków do zwiedzania ci u nas dostatek. Ja preferuję i propaguję turystykę rowerową - a aktywnych i zorganizowanych rowerzystów u nas wielu. Na przekór polskiej nijakości - twierdzę, ze u nas jest ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, owszem jest u Was ładnie:) Byłam w Cieszynie i zwiedzałam okolice :)Było super:) Też uwielbiam jazdę na rowerze:)
      Dziękuję za zgłoszenie i życzę powodzenia:)

      Usuń
  11. I ja się chętnie piszę po Twoje cukieraski :D
    Mieszkam na dolnym śląsku w Dzierżoniowie :)
    pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, dopiero zaczynam swoją przygodę i dopiero niedawno dowiedziałam się co, to jest Candy :-) Dzięki temu trafiłam na Twój blog! Jest cudny! Mieszkam w woj. Śląskim- Bielsko- Biała :-)
    Staję w kolejeczce po Twoje słodkie Przydasie :-) pozdrawiam serdecznie,a Twój banerek widnieje już u mnie! http://magialekanto.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję grzecznie do kolejki po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Ale tutaj pięknie,kolorowo i wiosennie.Jeśli pozwolisz zostanę na dłużej,bo warto.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.Dodam tylko,że Twoje prace naprawdę zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję:)Proszę rozgość się:)Będzie mi bardzo miło:)
      Byłam widziałam:) Twój blog jest naprawdę piękny:)

      Usuń
  15. Serdecznie dziękuję za udział w moim rozdaniu :) Z przyjemnością również wezmę udział w Twoim :)
    Z miłą chęcią pozostanę również na dłużej :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie się zapisze na Twoje candy. Ja mieszkam w Polsce teraz już w pięknym mieście Gdańsku a kilka lat wcześniej w moim rodzinnym równie pięknym mieście Piła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca wiem o co chodzi, ale co tam. Zakopane się kłania.
    Co do plątaniny to jest sznurówka robiona metodą plątaną ze sznurka.
    Zapraszam też na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubimy Zakopane:) Często tam bywamy:)Życzę szczęścia:)
      Dziękuję za zaproszonko:) już się zapisałam:)

      i co ja mam z tobą zrobić:) prosiłam, aby nie udzielać odpowiedzi konkursowej w komentarzu! chyba przełożę przez kolano i dam klapsa:)

      Usuń
  18. Stanę sobie w kolejce :) Jak na razie mieszkam w Polsce, co będzie później się okaże :) Pozdrawiam serdecznie.
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ! Tyle tu wszystkiego, że stanę w kolejce z radością, pomimo, że nie do końca wiem o co chodzi, ale wydaje mi się, że tak to jest w pomieszanym i poplątanym świecie :) Uwielbiam takie plątaniny niespodziankowe. Mieszkam w centarlnej Polsce. Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak u mnie jakoś tak wszystko poplątane:)
      Życzę powodzonka:)

      Usuń
  20. Ojej, ale zabawnie u ciebie ;) hja mieszkam w Niemczech w Bawarii :) pozdrawiam zycze wszystkim milej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie zapisuję się na Twoje CANDY :) Mieszkam w Polsce - w Wielkopolsce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się, a mieszkam w Polsce, (lubelskie)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do canyd. Mieszkam w Polsce w Tychach (Śląsk). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączę do listy chętnych !
    Od lat mieszkam nad morzem najpierw w Ustce teraz w Słupsku (pomorskie, Polska ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci fajnie:) też bym chciała nad morzem pomieszkać:)

      Życzę szczęścia w losowaniu:)

      Usuń
  25. Pomieszana - Poplątana Kobieto:-) z dziką rozkoszą staję w sympatycznie ogonkującej kolejce. Stać u Ciebie w kolejce miło, oj miło (pomyszkowałam trochę u Ciebie i zagoszczę jak nic na stałe, no chyba, że wyrzucisz mnie za próg:-( och). A w kolejce tym bardziej miło bo, m.in., oferujesz brzydki kubek:-) jak nie stanąć po brzydki kubek, no jak?? Mieszkam ok. 30 km od granicy z Niemcami, 2 km i 200 metrów od dworca PKP, ok. 90 km od morza, 3 km od szpitala miejskiego, 300 metrów od cmentarza, 110 km od Gorzowa Wielkopolskiego, 2 km od najbliższego EMPIKu, 222 km od Poznania, 60 metrów od cukierni, 668 km od Katowic, 38 km od Szczecina:-), 1500 metrów od biblioteki miejskiej ... i niemal wszystkie te miejsca odwiedzam regularnie, przy czym cmentarz, oby jak najdłużej, w sposób - że tak to ujmę - bierny:-) Ps. Bardzo mi miło, że odwiedzasz mnie:-) oraz ogonkujesz w zaczytanym candy. Książki już czekają na Właścicielkę:-) Przepraszam, że dopiero teraz wpadłam z rewizytą, czas coś ostatnio przecieka mi przez palce ... Pozdrawiam ogromnie ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się pięknie zareklamowałaś:)))) Nie wiem czy dobrze to rozszyfrowuję ale czy to może Goleniów jest?

      Życzę powodzonka w losowaniu:)

      Usuń
  26. Chętnie zapisuję się do zabawy. Zapraszam w odwiedziny do mnie na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/.
    Mieszkam w Polsce, obecnie w Szczecinie, ale już wiem, że za jakieś 3-4mce czeka mnie przeprowadzka o jakieś 680km w okolice rozsławionej Doliny Rospudy.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... te przeprowadzki. Ja się tylko 200 metrów przeprowadzałam i mam dość. Współczuję i życzę powodzenia w przeprowadzaniu. Niech Ci pójdzie gładko i sprawnie:)

      I życzę szczęścia w losowaniu:)

      Usuń
  27. Witam, chętnie wezmę udział w twojej zabawie, mieszkam w Libiążu, zapraszam Cię na mój blog, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie:) Z przyjemnością zajrzę do Ciebie:)

      Życzę powodzonka:)

      Usuń
  28. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Mieszkam w Polsce na Śląsku. Z miasta przeprowadziłam się do gminy i mieszkam tu już 7 lat.
    do wszystkich większych miast mamy po 25 km. Moża więc powiedzieć, że samochodem mamy wszędzie blisko za to transport autobusowy jest w opłakanym stanie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak jak ja mam z domu rodzinnego:) We wszystkie strony od 25 do 30 km. A autobus tylko jeden a kiedyś było znacznie więcej.

      Życzę szczęścia w rozdaniu:)

      Usuń
  29. zgłaszam się :)
    Zalinkowany baner wstawiłam na samoistnie.blogspot.com
    Mieszkam niedaleko Zamościa w niewielkiej mieścince potocznie nazywanej zadupie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe:) aż nie wiem co Ci napisać:D uśmiałam się:)))

      Życzę powodzonka:)

      Usuń
  30. Witaj serdecznie, z wielką radością zajrzałam na Twojego bloga i...wiem..zostanę tu na dłużej..Dlaczego...dlatego,że panuje tu przeszczęsliwa atmosfera, wspaniałe słowa, klimat i aura...Zapraszam na swojego bloga, może znajdziesz coś dla siebie, może Ci się spodoba na moim blogu i zostaniesz na dłużej.
    Fantastyczne zabawy oryganizujesz...czy mam szczęście...czasem..ale nigdy pełnego Candy nie wygrałam, więc z wielką radością przyłączam się do zabawy..Czasem trzeba tak niewiele..wystarczy się uśmiechnąć aby zmienić życie człowieka-..to moje motto, które wcielam w swoje życie:)Uśmiecham się szczerze do Ciebie...
    Mieszkam w Polsce, w jednym małopolskich miast..kiedyś mieszkałam w mieście Królów Polskich, teraz mieszkam bliżej Gór..w zielonych płucach Krakowa..
    Pozdrawiam serdecznie i...cóż...do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach.. dziękuję Ci bardzo za te słowa:) lejesz miód na moje serce:) normalnie skrzydełka mi rosną:)

      Życzę szczęścia w losowaniu:)

      Usuń
  31. dobra, maila wyslalam do konkursu to i na candy sie zapisze :) banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam i zycze milego dzionka, aaaa ja mieszkam w Italy, ale z Polski bylam z Zamoscia wiec widzac kolezanke wyzej, biegne ja zaczepic :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pochodzę z Bydgoszczy- Kujawsko-Pomorskie... Jeśli się nie spóźniam, chętnie staję w kolejeczce, może to do mnie przyleci "brzydki kubek"?
    Pozdrawiam cieplutko Jadwiga :)
    aaa... banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... i jeszcze- obserwatorką jestem już jakiś czas i też Twoja witryna widnieje u mnie w ulubionych :)

      Usuń
    2. :))))
      A widzisz jak to czasem jest:)

      Życzę powodzonka:)

      Usuń
  33. Dopisuję się do listy marzycieli o wygranej ;) Od urodzenia mieszkam w Krakowie i nie wyobrażam sobie innego dla mnie miejsca ;) Jest na wskroś przesiąknięte sztuką i właśnie w tym artystycznym klimacie odnajduję siebie ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kraków jest wspaniały:) Ze względu na pracę męża jest na mojej liście:) Może kiedyś tam zamieszkamy:)

      Życzę szczęścia:)

      Usuń
    2. Słonko, a dotarł do Ciebie mail? Na tlenie? Pozdrowionka ;)

      Usuń
    3. Tak dotarł:) właśnie uzupełniłam wpisy:)

      Usuń
  34. a ja zdazylam jeszcze??:)
    Mieszkam w Polsce obecnie w Poznianu:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłaś, zdążyłaś:) Zabawa trwa do końca miesiąca:)

      Życzę szczęścia:)

      Usuń
  35. Zgłaszam się i ja. Mimo że nie mam szczescia ale mam nadzieje że w końcu mi dopisze.
    baner na moim blogu http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    A więc ta pochodzę oczywiście z polski:D Mieszkam w ok. łańcuta na podkarpaciu, jest tam piękny zamek potockich, wiem że łańcut to troche dziura ale serdecznie zapraszam:D
    i serdecznie zapraszam CiE do odwiedenia mojego bloga:)
    pozdrawiam zla (a może wcale nie taka zła;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też pomarzę sobie o Twoim prezencie.
    Mieszkam w Polsce - Ruda Śląska i mimo, że to miasto górnicze jest u nas mnóstwo ciekawych miejsc do odwiedzenia.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba niechcący Cię ominęłam:O

      Szczęścia życzę:)

      Usuń
  37. Hejka, zgłasza się Ania ze wsi Józefosław w gminie Piaseczno :o)))Polandia oczywiście.

    Co do plątaninki, to wg mnie jest to COŚ magicznego robione sekretną techniką, przekazywana z dziada pradziada, którzy wyrabiali nici niczym z Baśni 1001 nocy i przędli jak prząśniczki z wszystkim znanej piosenki :o)) aby powstało COŚ niepowtarzalnego, unikalnego, nieziemskiego i wyjątkowego.

    ale do czego służy ten COŚ??? Ciiiii, bo to tajemnica jest.

    Pozdrawiam
    Ania ze http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/
    i zapraszam na moje CANDY :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOooo i następna chętna na klapsa;) A miała nie pisać w komentarzu tylko meila wysłać:)
      Ehhhh !!!!

      Życzę powodzonka:)

      Dziękuję za zaproszonko:) już lecę:)

      Usuń
  38. z chęcią i ja zgłoszę się na candy :) dołączam do obserwatorów, a banerek wrzucam w zakładkę "konkursy wyzwania i zabawy" u mnie
    aaa i oczywiście mieszkam w Polsce, w Lublinie konkretnie :)
    pozdrawiam cieplutko!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście staję w kolejce po słodkości :)
    A, że candy trwa do 31 maja to tym bardziej! Może poszczęści mi się w Dniu Urodzin :P
    Mieszkam oczywiście w Polsce, dokładniej na Północy Polski w okolicy Bydgoszczy :)
    banerek jest na pasku bocznym:)
    http://tajemnicza18.blogspot.com/
    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... :) to już dziś przyjmij życzenia wszystkiego najlepszego:)

      I życzę powodzonka:)

      Usuń
  40. Zapraszasz do zabawy a że lubię się bawić to i ja się ustawiam :) Mieszkam aktualnie w Holandii (jeszcze tylko rok!! a pochodzę ze Szczecina :D)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi miło:) i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam serdecznie :)

    Mieszkam w Polsce, a konkretnie w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  43. Zglaszam się i daję się poznać - mieszkam w Polsce, w Chojnicach :P
    Bannerek u mnie: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i z przyjemnością dolączam do grona obserwatorów!

      Usuń
    2. Bardzo mi miło:) Życzę powodzonka w losowaniu:)

      Usuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...