niedziela, 24 listopada 2013

ponieważ....

   stuknęło 100 postów

jeszcze chwila i będzie 1000 komentarzy

było10000 wyświetleń 

ba

niedługo będzie 20000 :)

gdzieś w sierpniu minął roczek

i to wszystko dzięki Wam:) 

Dziękuję:)




Więc,

przynoszę Wam słodkości:)




na razie to niespodzianka

 więc cicho sza...

zdradzę tylko, że.....

 będzie to coś....

 miłego, 
cieplutkiego 
i świątecznego:)




Zasady ogólnie znane:)
1 Wpisać się pod tym postem do 5 grudnia do północy.
2. Zamieścić banerek u siebie
3. Wrócić po wyniki w Mikołajki:)


 Zapraszam i życzę miłej zabawy:)






30 komentarzy:

  1. Chętna jestem na Twoje cuda! Banerek puściłam na FB, jeśli to nie problem, na blogu już tego nie robię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko to ja z miła chęcią zapisuje się na coś miłego,cieplutkiego i świątecznego :) mam tylko nadzieję,że internet pozwoli mi tutaj zaglądnąc w mikołajki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś miłego, cieplutkiego i świątecznego brzmi kusząco, dlatego zapisuję się z przyjemnością:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja z miłą chęcią się zapisuję :) Gratuluję pięknych liczb :))) Oby następne były równie cudowne :)))
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko!
    Banerek: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się niezłowcznie! z życzeniami kolejnych tak miłych okazji do świętowania♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę przejść obojętnie, zwłaszcza, że i okazje wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników:) i oczywiście zapisuję się koniecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. uf, no nareszcie udało mi się usiąść spokojnie i zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie zapisuję się na mikołajkową niespodziankę ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się! :)
    Banner już u mnie: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ;)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :) z chęcią staję w kolejce po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do 100 posta to mi jeszcze bardzo daleko:)
    Chętnie staję do kolejeczki po milutkie, cieplutkie świąteczne coś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj moje Gratulacje - liczby robią wrażenie ;)))
    Z wełny nic nie czaruję więc grzechem nie
    spróbować szczęścia - pozDrawiaM ciepło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chętnie wezmę udział:)) Więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie świątecznych ozdób brak,więc każda ilość się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam niespodzianki a jak są miłe i cieplutkie to tym bardziej :)))
    Z miłą chęcią zapisuje się
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam niespodzianki, więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią wezmę udział :) bardzo lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co dobre Ci życzę!!!
    Zapisuję się po niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam niespodzianki:)
    dziękuje za udział w mojej zabawie :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Banerek już dodany, a ja chętnie udział w zabawie wezmę

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wszystkich liczb to miłe jak ludzie odwiedzają nasze blogi. Zapisuję się do zabawy , pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli milutkie, cieplutkie i na dodatek świąteczne - to ja postoję:epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. biorę udział... :)
    banerek tu: http://jej-art-terapia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię niespodzianki więc z wielką chęcią przyłączę się do Twojej zabawy :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia:) wyniki już za chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...