czwartek, 19 lutego 2015

Zabawa z kiążką dla Was


 W tym roku mój blog obchodzić będzie 3 urodziny:)

kurczę jak ten czas leci....

Ostatnia wędrująca książka podsunęła mi pomysł na zabawę dla Was:)

Wymyśliłam, że wyślę w obieg 3 książki.

Co Wy na to?

Jako pierwsza będzie ta:




Oczywiście do książki przygotuję niespodziankę:)

Ktoś chętny?

1. janielka
2. mlenka
3. dekupagekinii   jest tutaj
4. Agata Fleszar     książka jest tu
5. Kasia S
6....
7....

Edit:

Ponieważ zgłosiło się mało osóbek, to myślę, że do puki książka jest w trasie,
 to można się jeszcze dopisać, gdyby ktoś miał ochotę.
Zapraszam:)


 Zasady:

1.Tylko dla osób posiadających blog. W komentarzu wyrażamy chęć wzięcia udziału w zabawie i tym samym zobowiązujemy się przestrzegać zasad zabawy:)

2. Na mój adres e-mail przesyłacie swoje adresy- później roześlę je odpowiednim osobom.
pomieszane-poplatane@tlen.pl
2. Książkę czytamy przez 2 tygodnie i odsyłamy następnej osobie listem poleconym (obowiązkowo).

3. Będzie miło, jeśli dacie znać, że książka jest już w Waszych rączkach zaznaczę to w tym poście będziecie mogły śledzić gdzie książka jest i kiedy mniej więcej się jej spodziewać.

4. Dokładamy coś słodkiego, jakieś herbatki i drobny upominek nie musi być ręcznie robiony.

5. Umieszczamy banerek na swoim blogu.

6.  Zapisy do końca lutego.

Będzie mi również bardzo miło jeżeli zrobicie podsumowujący wpis na swoim blogu.

Aha bawimy się na terenie Polski, chyba, że ktoś z uczestników wyrazi chęć przesłania za granicę.

Jeśli coś pominęłam to dajcie znać.

Zapraszam do zabawy:)




14 komentarzy:

  1. uwielbiam wędujące książki więc się zapisuję.:) Wszystkiego naj z okazji 3 urodzin bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko chętnie wezmę udział w zabawie :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ten teren mnie ogranicza:)
    Dawno nic nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś jeśli znajdzie się osóbka, która będzie chciała wysłać za granicę to dam Ci znać.

      Usuń
  4. Z chęcią bym się zapisała, naprawdę z wielką przyjemnością, gdyby nie to, że jest to książka z obszarów fantastyki. O ile dobrze widzę? A ja i fantastyka jakoś się nie lubimy... Ale skoro napisałaś, że to pierwsza z trzech książek to postaram się przechwycić wpis o drugiej i trzeciej:-)
    Pozdrawiam ciepło i życzę przyjemnej zabawy i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko to troszkę taka inna fantastyka:) O czasach Ludwika XIV i o syrenach, może jednak się skusisz?

      Usuń
  5. jeśli można to ja bym się jeszcze dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogę się jeszcze dopisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) już Cię dopisuję:) Jeszcze tylko adresik mi wyślij.

      Usuń
    2. Wysłałam?? Bo chyba się już zakręciłam ;)

      Usuń
  7. książeczka dotarła już do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...