piątek, 5 czerwca 2015

Kniga szwendaczka


Zdecydowanie większością głosów wybrałyście 

książkę "Stokrotki w śniegu" .


Zasady takie jak z poprzednią książką.


Edit:
Ponieważ jest sezon urlopowy i chętnych mało a i książka ruszyła z opóźnieniem to można się nadal dopisywać.



Zasady:

1.Tylko dla osób posiadających blog. W komentarzu wyrażamy chęć wzięcia udziału w zabawie i tym samym zobowiązujemy się przestrzegać zasad zabawy:)

2. Na mój adres e-mail przesyłacie swoje adresy- później roześlę je odpowiednim osobom.
pomieszane-poplatane@tlen.pl

2. Książkę czytamy przez 2 tygodnie (oczywiście można szybciej) i odsyłamy następnej osobie listem poleconym (obowiązkowo).

3. Będzie miło, jeśli dacie znać, że książka jest już w Waszych rączkach zaznaczę to w tym poście będziecie mogły śledzić gdzie książka jest i kiedy mniej więcej się jej spodziewać.

4. Dokładamy coś słodkiego, jakieś herbatki i drobny upominek nie musi być ręcznie robiony.

5. Umieszczamy banerek na swoim blogu.

6.  Zapisy do końca czerwca.

Będzie mi również bardzo miło jeżeli zrobicie podsumowujący wpis na swoim blogu.

Aha bawimy się na terenie Polski, chyba, że ktoś z uczestników wyrazi chęć przesłania za granicę.

Jeśli coś pominęłam to dajcie znać.


Zapraszam do zabawy:)

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres juz chyba masz. Jak nie to wyślę ponownie

      Usuń
    2. Kochana, mam ogromną prośbę być umieściła mnie albo do 17 lipca, albo po 7 sierpnia, bo w tym okresie jestem nad morzem, a nie chciałabym opóźniać czy wogóle nie odebrać przesyłki

      Usuń
  2. i ja się zapisuję, mój adres pewnie masz, jak nie wyślę jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa, ale niestety nie znajdę czasu na przeczytanie w takim terminie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jeśli zechcesz, możemy Cię przesunąć na koniec listy, może wtedy termin będzie bardziej Ci odpowiadał?

      Usuń
  4. to na ta też się zapiszę;) może wcześniej dojdzie niż tamta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jeszcze można się zapisywać? bo jeśli tak to jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani książka własnie przywędrowała do mnie, juz się zaczytuję, więc niedługo powędruje dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ze mnie łoś:( Przegapiłam:( Gdybyś jednak nadal za mało chętnych miała, to napisz proszę: j.bialy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wczoraj do mnie dotarła:) Zaraz będę pisac post na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a czy mozna sie jeszcze zapisać ?

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...