wtorek, 30 września 2014

Kółko, kółko....komu kółko?


Kochani dziś do Was przychodzę z takim małym prezencikiem:)

Okazji by zliczać można bez liku, wiele z nich minęło w ciszy...

Ale radować się przecież też trzeba:)

Dziś okazje są dwie:)

Więc z okazji zbliżających się moich imienin dla Was cukierki:)

Tym razem jest to candy tylko dla moich obserwatorów 

(dla pozostałych też coś mam, więc czytajcie dalej)

jest Was 145 osóbek i za to bardzo Wam dziękuję:)

Zasady ogólnie przyjęte.
Post lub baner na blogu,
komentarz.

Nagrodą będą kolczyki w formie kółek - oponek.





Ale, ale to nie wszystko:)


Przy okazji i ja chciałabym się pochwalić wygranym cukierkiem:)

Wygrałam Candy u Cath

Candy imieninowe u Cath

Dawno to było... oj dawno...

ale niektóre rzeczy po prostu potrzebują czasu by dojrzeć.

Powolutku po cichutku w tajemnicy:)

I tak właśnie powstawało to miejsce ...


a dzięki Kasi ma ono takie piękne logo:) 

Dziękuję Kochana:)






Będą tam się pojawiać biżutki, które popełniły moje łapki:)

Będzie bez paplania:) tylko bużu i już:) 

Będzie można poogladać, sprawdzić wymiary jak i zakupić:) 

Udało mi się też uruchomić sklepik na Dawandzie .


I specjalnie dla Was, z tej radosnej okazji

  jeszcze dziś na Handmade by Iris pojawi się candy dla wszystkich.

Serdecznie zapraszam:)



Handmade by Iris ma również swój profil na fb

gdzie również serdecznie Was zapraszam

również dziś wystartuje tam rozdawajka:)




Sporo pracy mnie to kosztowało i jeszcze sporo przede mną:)

I Wam i sobie życzę powodzenia:)





19 komentarzy:

  1. Co raz to więcej tych handmade by Iris :) Na szczęście ja poza Polską, bo byłoby nas już chyba cztery w kraju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz Ci ale klops... a myślałam, że oryginalna jestem :)

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję i trzymam kciuki za powodzenie nowego przedsięwzięcia!:)
    Po kolczyki zapisuję się z przyjemnością, a jakże:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci powodzenia:)
    Chętnie ustawiam się w kolejce, kolczyków nigdy dość, tym bardziej ze takich nie potrafię.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do zabawy dołączam i życzę wszystkiego dobrego imieninowo oraz powodzenia w nowych działaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że się zapisuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie powalczę o takie cukiereczki:)) Życzę powodzenia w nowym przedsięwzięciu:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie spróbuję szczęścia. Baner u mnie na blogu gzie serdecznie zapraszam
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. troszkę mnie nie było...a tu tyle nowości i zmian:) cieszę się bardzo.
    zgłaszam się po cukierasy bardzo chętnie.
    pozdrawiam Ania- w małym domku

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się zapisuję, baner na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Od soboty zaczynam naukę robienia biżuterii z koralików. Zanim będę sama umiała ją zrobić z chęcią zapoluję na kolczyki od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję i ja i choć zupełnie nie mam szczęścia do cukiereczków, może tym razem się uda... i śliczne jasnozielone lub bladoróżowe oponki trafią do mnie :)
    Zapraszam przy okazji też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe okazje, gratuluję, a do zabawy zgłaszam się z miłą chęcią
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Osz kurcze...na ostatnią chwilę, ale jestem :) I zapisuje się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!!!I również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...