wtorek, 16 września 2014

W brązach...



 Jak już Wam wiele razy wspominałam 

mam mnóstwo zaległości w pokazywaniu moich tworków.

Co ja mówię mam mega wielkie zaległości!

Dziś mały ułamek tego co mam do pokazania:)

Tak oto jeszcze przed wakacjami powstał komplet:

 bransoletka, naszyjnik i kolczyki dla przyjaciółki:)

Długo to trwało....

ale co ja zrobię, 

że się Gosi zachciało aby ten komplecik był z Toho 15/0

Siedziałam dziubałam, dziubałam i w końcu wydziubałam.

Nawet nie było tak źle  jak się spodziewałam, 

naprawdę da się to ogarnąć:) 

Tylko później jakoś 11/0 wydawały się takie wielkie :O



Na zdjęciach widać dwie bransoletki i naszyjnik.

Bransoletka jedna wyszła mi za krótka,

 więc muszę wymyślić do niej jakąś przedłużkę:)

Naszyjnik ma długość 47cm i jest na 9 koralików w rzędzie.

Czasowo to nie wiem ile mi zajął.

 Planowałam zmierzyć ale jakoś wyleciało mi to z głowy.

 Natomiast policzyłam, że zużyłam na niego 36m nici:)

Wyszło super:)










Zdjęcia takie sobie ale już nie miałam czasu na poprawki.

Zdjęć kolczyków brak, bo akurat mój aparat był zapchany kompletnie.

Mogę tylko powiedzieć, że były to takie trójkąciki jak w poprzednim poście.

Miłego wieczorku 


7 komentarzy:

  1. Piękne te brązy...kiedyś moje ulubione kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, taki elegancki ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow , podziwiam za cierpliwość przy tym naszyjniku ! :) no i zestaw śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za fajny klasyczny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie oraz za życzenia :)
    Bardzo ładne prace tworzysz. Cudny komplet :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...