środa, 10 kwietnia 2013

wąż

Wreszcie mi się udało:)

Długo to trwało zanim zrozumiałam,

 gdzie popełniam błąd. 

Dopiero pomógł mi filmik, 

który nakręciła Chola.

No i wpadłam w nałóg!

Palce mnie bolały

 ale dziergałam wytrwale:)

Teraz odpoczywam 
 
bo skończyły mi się koraliki:)









Tu dokładnie widać jakość koralików.

Ten zielony u góry to Toho, 

a dwa pozostałe to zwykłe koraliki.

Teraz muszę dokupić odpowiednie końcówki

i już będzie można nosić:)


Przypominam o mojej propozycji wymianki

Chętną scrapującą osóbkę zapraszam TU.


Iwona

8 komentarzy:

  1. ale super! piekne czekam na więcej węży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam cierpliwość i wytrwałość;)Piękne są te węże i super zdjęcia.Takiej prezentacji biżuterii jeszcze nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się, że zdjątka Ci się podobają:)

      Usuń
  3. Są piękne! Musisz pokazać ją w całej okazałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory :) Jestem ciekawa efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. witam i zapraszam po odbiór wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie skrzą się w słońcu ! Piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...