poniedziałek, 6 maja 2013

Ponownie o wymiankach

W sumie to nie wiem od czego mam zacząć.

Od początku czy od końca?

Może od poczatku:)

Zapisałam się u Etoile na mini wymiankę broszkową.

Moją parą wymiankową została Silvanis .

I wszystko było super,

 uzgodniłyśmy co i jak, wymieniłyśmy się adresami i do roboty:)

Ja wysłałam swoją , a Silvanis swoją.

Silvanis dostała, a ja czekam ...

...i czekam na swoją broszkę i czekam...

...a tu nic.

Znowu się na poczcie komuś moja przesyłka spodobała!

   (   Nie pierwszy raz zresztą:/   )

Ale Silvanis nie zostawiła mnie z pustymi rękami,  o nie:) 

Zrobiła dla mnie drugą prześliczną broszencję:)


I ta doszła piorunem, bo w jeden dzień. 

Także dziewczyny wysyłajcie poleconym, bo mniej ich znika na poczcie.

Silvanis bardzo Ci dziękuję:)


 Moja natomiast wyglądała tak:




A, że wymodziło mi się jeszcze cosik takiego na koniec,
 to wepchnęłam jeszcze do koperty:) 

Ale, ale...

to jeszcze nie koniec.

Dodatkową niespodziankę sprawiła mi organizatorka przesyłając na pocieszenie  broszkę.

I mimo moich zapewnień, że wszystko już oki, 

że pomimo pocztowych nieprzyjemności  otrzymałam swoją broszkę:)

Przyznaję jednak sprawiła mi ogromną niespodziankę i radość:)

 Adresu jej nie wysyłałam, więc nie oczekiwałam żadnych prezentów.

 Ale później przypomniałam sobie,

 że byłyśmy kiedyś parami wymiankowymi w wymiance u Isabell:)

I oświeciło mnie:) 

Edit:   Ale ze mnie gapa nie wkleiłam zdjęcia broszki.

Oto ona:



Etoile jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję:)

Wielkie serducho ma ta dziewczyna i przejmuje się bardzo i zależy jej aby wszystkie uczestniczki zabawy były zadowolone:)


Tym optymistycznym akcentem zakończę na dziś:)

A jak tam Wasze majówki? 

U nas choć deszczowo to jednak się działo:)

Pozdrawiam Iwona

9 komentarzy:

  1. oj, niestety poczta ma to do siebie że gubi te ekonomiczne paczuszki. Ja zawsze poleconym wysyłam. Masz niefart z tą pocztą jak widać, albo mają cię na liście aby podbierać twoją pocztę ?? :)
    Ale musze przyznać że bardzo miło ze strony organizatorki za taki gest. A broszki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zapraszam do udziału w kolejnej wymiance:) mam nadzieję, że nie jesteś do nich zniechęcona i tym razem obejdzie się bez problemów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniechęcona nie jestem ale na razie się wstrzymam. Na razie organizuję candy, a w tym miesiącu czeka mnie jeszcze przeprowadzka. Obawiam się o brak czasu, ale jakby co to się zgłoszę:)

      i zapraszam na moje słodziaki:)

      Usuń
  3. ręce opadają jak ta poczta u nas działa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczta polska jak już pisałam wcześniej na moim blogu to złodzieje.

    Cieszę się że broszka przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna wymianka:))miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianki potrafią wywołać uśmiech na twarzy człowieka..nawet po ciężkim dniu. Ja miałam 1 taką wymiankę..może kiedyś znów kogoś obdaruję tym czego się uczę i co potrafię i wywołam szczerą radosć..

    Wystarczy tak niewiele..aby zmienić życie człowieka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to bardzo miło gdy otrzymuje się niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...