piątek, 8 marca 2013

Dawno, dawno temu...

Dawno, dawno temu....

 zapisałam się na wymiankę Morskie opowieści, 

którą zorganizowała asja-decu na swoim blogu.

Już dawno miałam  miałam opisać tą wymiakę 

ale zgubiłam? swoje zdjęcia do niej. 

Czekałam, aż mąż wróci z delegacji 

i systematycznie przekopywałam jego komputer. 

Niestety nie znalazłam.

Zdjęcia wsiąkły....




Moją parą wmiankową była  kgosia

a to prezenty jakie od niej dostałam:)


Mnóstwo słodkości i przydasi:)


Broszka


 I cudna zakładka do książki


Same śliczności:)


Jak zwykle synek był wtedy chory i spóźniłam się z wysyłką.

Gosia to jednak bardzo wyrozumiała osóbka 

i cierpliwie czekała na swoją niespodziankę:)

Na przeprosiny za opóźnienie 

dodałam Gosi 

dodatkową kusudamkę - tą pstrokatą

i zestaw z czerwono czarnych koralików:)


A teraz moje:)

(zdjęcia są od kGosi )


Nie wiem czy to widać ale błękitna kusudama 
ma wklejone malutkie muszelki.




Bardzo Gosi dziękuję za piekne prezenty:)

A organizatorce dziękuję za świetną wymiankę:)

Pozdrawiam Iwona












15 komentarzy:

  1. Sympatyczna kolorystyka. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wymianka super i fajny blog .Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Owocna jak widać to była wymianka! Gratuluję! Oby wszystkie w jakich bierzemy udział takie były! I pięknie tu u Ciebie! Pozdrawiam wieczorową porą i dziękuję za odwiedzinki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oby wszystkie się tak fajnie udawały:)

      Dziękuję:) Cieszę, że Ci się podoba:)

      Usuń
  4. Sympatyczna wymianka:) Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna wymianka a ile dala radosci..uwielbiam wymianki.)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie wymianki są bardzo fajne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam:)) Chciałam Ci serdecznie pogratulować wygranej! Szczegóły znajdziesz tutaj: http://by-katya.blogspot.com/2013/03/kwiatowy-print-i-kto-wygra-jajo.html

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...