czwartek, 17 grudnia 2015

książkowo



Witajcie :)

W sumie ten post powinien być o czym innym

ale borykam się z problemami z komputerem, więc będzie o książkach:)

Nie wiem co mojemu kompkowi dolega
 ale potrafi wyłączyć się 4 razy w ciągu pól godziny, co jest niesamowicie irytujące :/

Zdjęcia mam już gotowe więc pójdzie szybko:)




Zacznę od książki Irlandzki sweter, któray przywędrowała do mnie od Agaty Fleszar,
a wywędrowała od karto_flanej.

Wspaniała książka, 
mnie zachyciła tak, że zdążyłam przeczytać ją dwa razy.
Szczerze polecam :)
Agatka dodała mi piękną szydełkową łakę kuchenną, zakładkę i słodziaki.
Agatko jeszcze raz bardzo dziękuję.


 Natomiast ja posłałam ją do Barbaratoja


 Przygotowałam kilka drobiazgów i klasyczną bransoletkę we wzorek burberry.



Następna to  moja wędrująca książka, która poleciała do Dory


Przygotowałam kilka świątecznych drobiazgów  
Oraz bransoletkę w kolorach brązu, które Dora lubi :)



I ostatnia  to wędrująca książka u Maknety,
a przywędrowała do mnie od Ani ale niestety nie wiem z jakiego bloga.
 

Mały od razu zakosił mi ołówki ale wywalczyłam pół wafelka  i cukierki:)
Aniu Bardzo dziękuję :)


Wiem, że obiecywałam poprawę w pisaniu postów i nadrabianiu zaległości ale w obecnej sytuacji jest to trudne. A dłuższe przerwy niestety dodatkowo nie pomagają.

Najpierw miałam kiepskie samopczucie,  później wczesną jesienią zaliczyliśmy kilka choróbek. Później byliśmy z Szymonem w szpitalu na rachu ciachu migdałki, a po powrocie Szymon zaplatał mi się w kabel od komka i mi wyrwał go doszczętnie z wtyczki. Na szczęście  mąż ma czasem złote rączki i udało się kabelek naprawić :)
 A tera znowu kompek się wyłącza grrr....


Wybaczcie te narzekanki ale czasem człowiek musi.... :) 


Mimo wszystko miłego dnia :) 



 

12 komentarzy:

  1. piękne paczuszki, a książki na pewno okażą się ciekawe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paczuszki, książki również ciekawe, a ze skarbami to tak już bywa że lubią to i owo podebrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne upominki, a na książeczkę, spróbuję się jeszcze załapać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Irlandzki sweter tez był u mnie bardzo mi ise podobał , wiec nie dziwie sie ,że przeczytałas dwa razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczuszki, czasem trzeba odsapnąć komputer też :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty,które otrzymałam od Ciebie są prześliczne. Dziękuję !
    Mam problemy ze wstawianiem zdjęć, pozwolisz,że skopiuję twoje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Basiu :) Oczywiście zdjątkami możesz się poczęstować :)

      Usuń
  7. Mnie czasem też dopada tzw "prawo serii" - jak coś się wali to z pewnością nie będzie to tylko to jedno. Ostatnio mam tak coraz częściej, a o problemach z moim ukochanym laptopem to wolę głośno nie mówić, bo.... na nowy mnie niestety nie stać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe paczuszki :) i pokuszę się o kupno książki, którą polecasz przeczytać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niechaj te niepowtarzalne święta obfitują w radość, szczęście, życzliwość i wzajemne zrozumienie.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam jeszcze świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajne, ale najbardziej ucieszyła mnie wiadomość, że wędrująca książka pomknęła do Dory. Dołączona bransoletka śliczna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...