sobota, 24 maja 2014

Bransoletek ciąg dalszy...

Czas tak szybko gna, ze wprost za nim nie nadążam...

Dziś nie będę gadać tylko pokażę, co tam mam:)

Oprawę zyskało kilka bransoletek, z tej górki...

ale jeszcze kilka czeka, 

dokupowałam już zakończenia ze 3 razy 

ale jeszcze nie wszystkie udało mi się dopasować....



 Tylko jedna kumihimo przeplatana dwoma odcieniami brązu.






 Kolejna siateczkowa ze srebrzystym środkiem
  ale wypełniona tylko do połowy;)
koraliki bardzo fajnie się przesypują w środku:)





 Taka sobie prosta makramka zrobiona wg przepisu Ystin





 I grubasek na 10 koralików w rzędzie.
Kiedyś pokazywałam go tutaj, sprułam go i zrobiłam od nowa,
teraz jest taki jak powinien być, mięciutki i elastyczny:)





  I moja pierwsza gąsieniczka:)
Tak naprawdę jest to kolor ametyst
 ale jakoś na zdjęciach nie za bardzo to widać:(









Zrobiłam też takie mini-mini zakupki w sklepie beads.pl
I dostałam taką śliczną paczusię:) oraz gratisik.
Taki drobiazg, a jak cieszy:)



Tym miłym akcencikiem kończę:)

Życzę Wam pięknego weekendu:)



7 komentarzy:

  1. ta kumihimo bardzo ładna , prosta ale zapięcie dodaje jej tego czegoś :) (swoją drogą musze też spróbować takie zrobić) ,ta siateczkowa śliczna, jakby skarby złapane w sieć, a ostatnia i przed ostatnia wyglądaja jak gąsieniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kumihino"? Aż sprawdziłam. To już kolejna ciekawostka rodem stąd, jaką u Ciebie znajduję, Iwonko. Najbardziej wpadła mi w oko bransoletka "wężowa" - dużo sympatyczniejsza niż wszędobylskie zaskrońce japońskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nie wiem, co podoba mi się najbardziej, tyle cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podobają wszystkie, jednak największą sympatią darzę gąsienniczkę a i makramka jest śliczna:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Chyba bym miałam ciężko wybrać która jest naj! ;))) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalne, świetnie łączysz ze sobą elementy i dobierasz kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny za wszystkie piękne słowa:) Cieszę się, że bransoletki Wam się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...