poniedziałek, 2 grudnia 2013

choineczka:)

Miałam Wam ją pokazać wczoraj ale się nie wyrobiłam.

To moja pierwsza szyta choinka:)

Bardzo mi się spodobały i zapragnęłam też taką mieć:)

Ozdobiłam ją na bogato,

tak mi jakoś to do niej pasuje.

Jak na nią patrzę to jakby taka troszkę elfowa? mi się wydaje:)




A tak z tyłu:


Na żywo wygląda 100 razy lepiej niż na zdjęciach.

Wyszła tak fajnie, że spakowałam ją do kartonu

 razem z paką domowych pierniczków 

 i wysłałam mężowi jako niespodziankę świąteczną.

Mąż nie chciał aby mu przysyłać kupne prezenty, 

bo później będzie miał kłopot aby to przywieźć z powrotem,

więc postanowiliśmy z Szymciem zrobić coś sami:)

Mam nadzieję, że mąż się ucieszy:)

*

 
Wyzwanie „Świątecznie i Sylwestrowo”

Moją choineczkę chciałabym zgłosić na  wyzwanie 

 "Świątecznie i Sylwestrowo" na blogu Banae.


 



*





A tak było jeszcze całkiem niedawno....


............. 

 co Wam będę pisać... wiecie jak jest....


........


 Zmykam bo mnie na smutki bierze.....


Miłej nocki Wam życzę:)



P.S. Zmieniłam oprawę bloga na bardziej zimową:) Dodałam muzykę, której lubię słuchać przed świętami:) 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i wizyta u mnie będzie dla Was miłą chwilą w ciągu dnia:)

24 komentarze:

  1. ... no tak ciężkie życie żon "wojaków"

    OdpowiedzUsuń
  2. choineczka super :) zimowa oprawa bloga też, szczególnie muzyczka jedna z moich ulubionych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. choinka świetna!!!!!!!! z pewnością przyniesie uśmiech mężowi, czego życzę Wam wszystkim, w tym ciężkim czasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mam nadzieję, że się spodoba bo jeszcze jest w drodze:)

      Usuń
  4. ale fajna, cudna dekoracja świąteczna, napewno spodoba sie mężowi, trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już świątecznie i nastrojowo u Ciebie, a choineczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wzruszyłaś mnie na koniec.
    A co do choinki to jest piękna;)Mnie się też bardzo podobają te elfikowe ,zawijaskowe;)
    Trzymaj się ciepło,wszyscy się trzymajcie;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Elfowa bo taka fajnie wygięta, zakręcona prawie :) Dziekuję za udział w moim Candy, życzę powodzenia :)) Pozdrawiam ciepło ! Nie dawaj się smutkom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta choineczka... też mi się taką elfową wygląda :))
    Trzymaj się cieplutko i wszystkie smutki wygoń czym prędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna choineczka! faktycznie ma coś z elfa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak milutko, pięknie i przytulnie:) świąteczny klimat w każdym szczególe. Choinka wyszła ślicznie a nawet jeśli elfowo to tym lepiej:) dzięki temu zyskała trochę magii i mężowi na pewno się spodoba:) życzę dużo radości:}

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześwietna, po prostu genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie śniegiem Cię zasypało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna choineczka takie prezenty są najfajniejsze choć ja chyba nigdy takiego ręcznie robionego nie dostałam.
    Piękna oprawa bloga ale mi się coś zacina.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choinczka, mąż na pewno ucieszy się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ śliczna ta choineczka, świetna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna choinka. elfowa :) , ale taka słodka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna choineczka, dziękuję za udział w konkursie. Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...