poniedziałek, 3 czerwca 2013

.....a brzydki kubek poleci do......




Uwaga, 

uwaga 

już są wyniki:)


Jest mi bardzo miło, że tyle osób wzięło udział w mojej zabawie:)

Do każdego starałam się zajrzeć choć na chwilkę

choć raczej tylko na zaglądaniu się skończyło :)

Jak będę mieć wolną chwilkę

 z pewnością zajrzę do Was na dłużej:)



Ale już nie przedłużam:)

Tak wyglądały karteczki przed złożeniem:




I kilka zbliżeń:







Miały być zdjęcia....

 .....ale mi się cosik na aparacie poprzestawiało......

 ......i będzie filmik;)



*



Tylko się nie przestraszcie tego" fioletowego kotka" :)

Dziś był festyn w przedszkolu

 i Szymon wrócił w takiej"kreacji" do domu:)



*



Tu mieszankao:)





I szczęśliwym zwycięzcą jest....




Filmiki krótkie 
ale Szymon tak szybko wylosował, 
że nie zdążyłam nic sobie poustawiać, 
więc łapałam co tylko się dało:)




Zwyciężczyni  Gratuluję:)

I proszę prześlij mi kochana swój adres na meila, 

abym mogła wysłać Ci brzydki kubek 

 i oczywiście pozostałą część nagrody:)



Ale to nie wszystko:)

mały się rozpędził i wylosował jeszcze jedną karteczkę:)




 Mam nadzieję, że widać?
 
A na moje pytanie "co damy tej Pani?" 

pięknie mi odpowiedział, że to będzie niespodzianka:)


Tak, więc daj mi kochana małą chwilkę na wykonanie niespodzianki:)

I dłuższą na zebranie funduszy na przesyłkę;)

Bo odkąd poczta podniosła ceny

 to trzeba się na nią wybierać z woooorkiem pieniędzy:(

( taki żarcik)



Wyników poplątanego konkursu spodziewajcie się niebawem:)


Życzę Wam miłego wieczorku:)

Iwona

15 komentarzy:

  1. Uuuuu... nie wygrałam brzydkiego kubka ... och... Ale bardzo serdecznie gratuję Pannom Wylosowanym:-) A Moni Fioletowej niezwykłego farta:-)
    Dziękuję za przednią zabawę i za to, że dzięki temu trafiłam na Ciebie i do Ciebie:-)
    A gdybyś miała ochotę, a może już zapraszałam..., na nową loteryjkę Nie Tylko, a w niej nie tylko książką, nie tylko krokodylek pomocny w myciu zębów (zwłaszcza dla dzieci, w tym fioletowych kotków:-)) to serdecznie zapraszam pośród strzępki i okruchy:-) Będzie mi miło widzieć Ciebie:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzydkie kubki są najlepsze:))))))))))) gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy już wspominałam, że kocham fioletowe kotki? Najpiękniejszy kolor świata w połączeniu z najcudowniejszym zwierzaczkiem ;))) Wycałuj Szymona, bo właśnie takiej endorfiny teraz potrzebowałam ;))) Buziaki ogromne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za zabawe i pozdrawiam kota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym !
    Tobie gratuluję roztropnego Kotka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wylosowanej przez tak słodkiego Kotka.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej! Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to, że sympatyczny kotek nic a nic nie wygląda na przymuszonego do roli maszyny losującej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kociak:) Zwyciężczynią gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni a Tobie dziękuję za udział w candy, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaa, nie wierzę :o) w pracy nie odpalały mi się filmy bo mam zablokowane i wyczytałam tylko o Moni, myślałam że to samo jest na filmie i na zdjęciu.

    Dzięęęęęęękuuuujęęęęę

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. w zabawie nie brałam udziału ale to chyba jest splot makramy

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...