niedziela, 17 lutego 2013

wymianka na czerwono :)

Dziś u nas taka leniwa niedziela.... :)

Mały naznosił nam tonę miśków do łóżka :)

więc trzeba było się ewakuować...

... na jakąś kawkę:)

Nabrałam już energii

więc opowiem Wam o...

 ....wymiance....

 w pięknym czerwonym kolorze,

którą zorganizowała Etoile.

Moją para wymiankową została  Ilona,

 która prowadzi piękny blog Angela Masa Solna.

Zasady były nieco zmienione,

 a mianowicie Etoile wymyśliła, 

że same mamy się wymienić adresami.

Stworzyło to nam okazję 

do wymiany ciekawej korespondencji

 i bliższego poznania 

naszej drugiej połóweczki :)

Z czego jestem bardzo zadowolona:)

 ponieważ Ilona to bardzo miła osóbka 

i bardzo przyjemnie mi się z nią korespondowało:)

 
Ale już nie  nie przedłużając

oto prezenty jakie otrzymałam:

 Tu wszystko razem.


 Śliczniutki aniołek.



 Medalion z moim znakiem zodiaku:)

 Ilona zadała sobie wiele trudu i przeczytała cały mój blog!!!

Gratuluję Ci moja droga wytrwałości,

 podziwiam Cię 

i dziękuję jednocześnie:)



 Cały komplet przepięknych serduszek. Każde inne:)


 Oraz piękny czerwony koszyczek z papierowej wikliny:)

 Ozdobiony uroczymi białymi różyczkami.




A tu jeszcze rzut na serwetki:)
Były jeszcze inne przydasie, świeczusia 
i korale widoczne na pierwszym zdjęciu
oraz słodkości, których niestety już nie pokażę
bo aż wstyd się przyznać, 
że nie za bardzo jest  co pokazywać:)

Bardzo Ci Ilonko za wszystko dziękuję:)



A teraz to co ja wysłałam do Ilonki.

 Tak to mniej więcej wyglądało w całości.


 Tu przydaśki. 
Miało być więcej serwetek 
ale jak pojechałam po zakupki 
to akurat sklep z serwetkami był zamknięty :( : /
W zamian za to dołożyłam więcej przydśków biżutkowych, 
ponieważ Ilonka się przyznała, 
że chce popróbować swoich możliwości i w tej dziedzinie:)


 Komplecik z organzy z motylkiem. 
 Broszka i kolczyki wkręty.





 Makramowa bransoletka.

 Kolczyki kółka,
 o których będzie więcej następnym razem.

 Zielone na łańcuszku:)

 I jeszcze jedne zielone:)
 Postawiłam na taką zieleń,
 bo jak patrzyłam na zdjęcie Ilony
 to nie mogłam się oprzeć wrażeniu,
 że będzie jej ładnie w tym kolorze:)
Mam nadzieję, że się nie pomyliłam:)

 Czerwone perełki.

I główny czerwony komplecik okraszony odrobiną zieleni:)


Jak widać moja niespodzianka

 była zdecydowanie mniej czerwona

 ale się spodobała:) co bardzo mnie cieszy:)


Były jeszcze kartki z naszych miast 

oraz kartka walentynkowa 

i piękny list jaki otrzymałam od Ilony 

ale niestety nie załapały się na zdjęcia.

 Bardzo Ci kochana dziękuję:)



Na koniec

 chciałam serdecznie podziękować organizatorce

za bardzo miłą wymiankę:)


Jeśli macie ochotę na wymiankę
 to zapraszam Was na blogi obu dziewczyn. 

Chyba im się spodobało ;)
ponieważ obie teraz organizują wymiaki:)

I tak oto u Etoile jest szybka broszkowa wymianka

 



A u Angela Masa Solna ruszyła wymianka zodiakalna.


 



Pozdrawiam Iwona

P.S. Jak zaczynałam pisać ten post było południe:) a teraz jest  już prawie wieczór :)

1 komentarz:

  1. bardzo piękna wymianka,cudne rzeczy robicie i zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...