piątek, 15 kwietnia 2016

wygrane i takie tam....



Czas mija , a ja  nadal w domu,

ech....

 ile przyjdzie mi jeszcze czekać?

Kącik dla maluszka gotowy :)


I ja chyba też:)


Te słodkie buciki dostałam kiedyś, kiedyś
 od bardzo fajnej dziewczyny,
która szyła takie butki:)

Teraz będą jak znalazł:)

*


W tym tygodniu dotarły do mnie, 

aż dwie wygrane w candy.


Pierwszą odebrałam w poniedziałek,

więc miałam bardzo miły początek tygodnia:)



Paczucha przyjechała od Ani z bloga Dziergadła, biżutki i reszta,

a w środku mnóstwo skarbów.

 Niestety, moje domowe sępy mnie obsiadły i musiałam się podzielić słodziakami:)



Wspaniałe wyplatane bransoletki.


Ta w trójkąty od razu wskoczyła na rękę .


 I jeszcze taki komplecik:)
Już go bardzo polubiłam i z pewnością często będę go nosić:)


I jeszcze piękniusie dyndadełka.


 Aniu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

Śliczności wyplatasz z tych koraliczków,

(mam nadzieję, że ja również dojdę do takiej wprawy)

i bardzo się cieszę, że mam możliwość się nimi cieszyć :)


*

 A w czwartek, kolejna niespodzianka.


 Miała być bransoletka, a dostałam taką wielka pakę:)

Tym razem to wygrana w candy u Marty z bloga luna-decodesign

Przy odpakowywaniu znów moje dwa sępy 

stały nade mną ale jak zwąchały, 

że nie ma słodyczy to sobie poszły;)

i dobrze...

bo teraz mogłam spokojnie obejrzeć te skarbeńki :)


Cała góra koralików i tasiemek.


Coś do poczytania :)


Miała być jedna, a dostałam dwie:)
Piękne i dokładnie w moim guście:) 

Marynara jest podwójnie zawijana na rękę.


 A turkusik trzy razy się zawija.


 Pierwsza na rękę poszła turkusowa:)
Nosi się świetnie:)


 Martuś jeszcze raz pięknie dziękuję:)
Tyle przydaśków i dwie bransoletki.
Jestem nimi zachwycona:)

*

 A na sam koniec dziś dotarły moje nowe wełenki:)

 Szydełko pójdzie w ruch....



Dobrej nocy :)








28 komentarzy:

  1. To na pewno nie będziesz się nudzić przez najbliższe kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zostałaś obdarowana!
    Kącik dla Malucha cudny - cierpliwości ...:))
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz miała co robić w oczekiwaniu na maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenciki dostałaś, taki tydzień chciałoby się mieć wiecznie :) Trzymaj się Iwonko i cierpliwości, przy takiej ilości włóczek nie będzie Ci się nudzić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj coś ten dzidziuś się spóźnia ;) Taki mały łobuziaczek ;)
    Gratuluję ślicznych prezentów i życzę owocnej pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty! A kącik dla dzidziusia uroczy! Kołyska marzenie. Życzę szybkiego rozwiązania i zdrówka dla mamy i maluszka. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile prezentów ile radości :)
    Mój wpis wcześniejszy się nie opublikował :(
    Buziaki :-*
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koralikowa bransoletka w trójkąty - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wygrane i prezenty. A buciki wyglądają zjawiskowo - jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne przesyłki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kącik cudowny i gratuluje wygranych
    a ja przychodzę z dobrą wiadomością u mnie tez wygrałaś :) Gratuluję i prosze o adres
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. moje gratulacje z wygranych, cudowne prezenciki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prezenty. Super pokoik przygotowany. Napewno dzidzia juz w kolysce spi. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne prezenty. Super pokoik przygotowany. Napewno dzidzia juz w kolysce spi. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno mnie tu nie było..a Ty na pewno się już doczekałaś:) Cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno Cię tu nie było Iwonko więc sądzę, że dzieciątko przyszło na świat :) a prezenty świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że dzidziuś już przywędrował, skoro taki piekny kącik z łóżeczkiem i śliczniusie butki na niego czekały. Gratuluję superowych prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty :)
    Łóżeczko i buciki bajeczne. Teraz czekamy na Wasze wspólne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku łóżeczko magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma ciebie tak długo więc podejrzewam,że pociecha zajmuje twój czas i pojawisz się jak już troszkę podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwonko..dobijam się do Ciebie:) Zmieniłaś pocztę??

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, nie mogę Cię zlapać, a chciałabym Ci odesłać wędrującą ksiażkę "Szczęscie w Cichą noc".

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałości! Śliczny kącik dla maluszka! Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...