piątek, 15 kwietnia 2016

wygrane i takie tam....



Czas mija , a ja  nadal w domu,

ech....

 ile przyjdzie mi jeszcze czekać?

Kącik dla maluszka gotowy :)


I ja chyba też:)


Te słodkie buciki dostałam kiedyś, kiedyś
 od bardzo fajnej dziewczyny,
która szyła takie butki:)

Teraz będą jak znalazł:)

*


W tym tygodniu dotarły do mnie, 

aż dwie wygrane w candy.


Pierwszą odebrałam w poniedziałek,

więc miałam bardzo miły początek tygodnia:)



Paczucha przyjechała od Ani z bloga Dziergadła, biżutki i reszta,

a w środku mnóstwo skarbów.

 Niestety, moje domowe sępy mnie obsiadły i musiałam się podzielić słodziakami:)



Wspaniałe wyplatane bransoletki.


Ta w trójkąty od razu wskoczyła na rękę .


 I jeszcze taki komplecik:)
Już go bardzo polubiłam i z pewnością często będę go nosić:)


I jeszcze piękniusie dyndadełka.


 Aniu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

Śliczności wyplatasz z tych koraliczków,

(mam nadzieję, że ja również dojdę do takiej wprawy)

i bardzo się cieszę, że mam możliwość się nimi cieszyć :)


*

 A w czwartek, kolejna niespodzianka.


 Miała być bransoletka, a dostałam taką wielka pakę:)

Tym razem to wygrana w candy u Marty z bloga luna-decodesign

Przy odpakowywaniu znów moje dwa sępy 

stały nade mną ale jak zwąchały, 

że nie ma słodyczy to sobie poszły;)

i dobrze...

bo teraz mogłam spokojnie obejrzeć te skarbeńki :)


Cała góra koralików i tasiemek.


Coś do poczytania :)


Miała być jedna, a dostałam dwie:)
Piękne i dokładnie w moim guście:) 

Marynara jest podwójnie zawijana na rękę.


 A turkusik trzy razy się zawija.


 Pierwsza na rękę poszła turkusowa:)
Nosi się świetnie:)


 Martuś jeszcze raz pięknie dziękuję:)
Tyle przydaśków i dwie bransoletki.
Jestem nimi zachwycona:)

*

 A na sam koniec dziś dotarły moje nowe wełenki:)

 Szydełko pójdzie w ruch....



Dobrej nocy :)








31 komentarzy:

  1. To na pewno nie będziesz się nudzić przez najbliższe kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zostałaś obdarowana!
    Kącik dla Malucha cudny - cierpliwości ...:))
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz miała co robić w oczekiwaniu na maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prezenciki dostałaś, taki tydzień chciałoby się mieć wiecznie :) Trzymaj się Iwonko i cierpliwości, przy takiej ilości włóczek nie będzie Ci się nudzić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj coś ten dzidziuś się spóźnia ;) Taki mały łobuziaczek ;)
    Gratuluję ślicznych prezentów i życzę owocnej pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty! A kącik dla dzidziusia uroczy! Kołyska marzenie. Życzę szybkiego rozwiązania i zdrówka dla mamy i maluszka. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile prezentów ile radości :)
    Mój wpis wcześniejszy się nie opublikował :(
    Buziaki :-*
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koralikowa bransoletka w trójkąty - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wygrane i prezenty. A buciki wyglądają zjawiskowo - jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne przesyłki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kącik cudowny i gratuluje wygranych
    a ja przychodzę z dobrą wiadomością u mnie tez wygrałaś :) Gratuluję i prosze o adres
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. moje gratulacje z wygranych, cudowne prezenciki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne prezenty. Super pokoik przygotowany. Napewno dzidzia juz w kolysce spi. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne prezenty. Super pokoik przygotowany. Napewno dzidzia juz w kolysce spi. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno mnie tu nie było..a Ty na pewno się już doczekałaś:) Cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno Cię tu nie było Iwonko więc sądzę, że dzieciątko przyszło na świat :) a prezenty świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że dzidziuś już przywędrował, skoro taki piekny kącik z łóżeczkiem i śliczniusie butki na niego czekały. Gratuluję superowych prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty :)
    Łóżeczko i buciki bajeczne. Teraz czekamy na Wasze wspólne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku łóżeczko magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co tam słychać u mamy i maluszka?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma ciebie tak długo więc podejrzewam,że pociecha zajmuje twój czas i pojawisz się jak już troszkę podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko..dobijam się do Ciebie:) Zmieniłaś pocztę??

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, nie mogę Cię zlapać, a chciałabym Ci odesłać wędrującą ksiażkę "Szczęscie w Cichą noc".

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałości! Śliczny kącik dla maluszka! Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. As a Registered and well recognized Teacup puppies breeder we have been raising bichons frise since 2014. We provide an opportunity to become an owner of our highly valued bichons frise for sale which have been well trained and have all qualities of a good bichons frise such as. Calmed personalities of bichons frise and good tempers .We equally provide shipping services to ensure your bichons frise arrives your location with no worries.
    teacup poodle newborn puppies
    miniature teacup poodle
    bichon frisé
    bichon frise puppy
    bichon frise puppies
    bichon frise rescue
    bichon frise dog
    bichon frise poodle mix
    bichon frise-pictures
    Dankwoods - Pre Rolls
    <a href="https://teacuppuppiesfarm.com/”>Diamond moon rocks for sale</a>

    OdpowiedzUsuń
  27. While the whole plant produces THC and cannabinoids, cannabis typically smoke the flowers to get high. Different names for different consumable from of marijuana have sprouted from various regions and age groups on top of that there are scores of slang words that have evolved over the years. Below you can learn about all of the different strains we've come across to date.
    canna cavi moon rocks
    ice moonrock
    moonrock pre rolled joints
    animal gas for sale
    gelato #33
    buy super lemon haze cannabis oil
    bichon frise dog
    dankwoods pre roll
    dankwoods for sell
    pre rolls for sale
    teacup poodle puppies for sale near me
    sour gushers
    raw garden live resin
    shrooms for sale
    mushroom for sale
    stiiizy gelato
    choice carts
    krt carts
    oneup
    bicons puppies near me
    jungle boys
    trufflez
    zushi
    frosted flakes
    ice cream cake
    pineapple express
    white widow

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...