wtorek, 9 lutego 2016

Pierwszy elfik z 12...


Witajcie:)

Tak dla odskoczni od innych zajęć

rzuciłam się na coś maleńkiego

i powstał już pierwszy elfik

w zabawie u Izy, na którą zgłosiłam się niedawno :)

Taki mały obrazeczek a 2 byki strzeliłam,

trudno, poprawiać nie będę.

Łapiąc ostatnie chwile jasności zdążyłam

zrobić fotki i oto jest:







Bardzo fajne te elfiki:)
chyba zrobię jeszcze jednego ale tym razem ogranczę ilość kolorów.

Zobaczymy jak wyjdzie:)


Dziś byłam na badaniach w przychodni  i przy okazji zajrzałam do sklepu włóczkowego.

Udało mi się dokupić trzy moteczki do kocyka,

wiec jutro siadam do szydełka:) 


Miłego dzionka:)



 

12 komentarzy:

  1. Fantastyczny elfik. Podobają mi się te małe wzory, które można wykorzystać ;) I nie wiem czemu wszędzie i z każdej strony widzę coś do czego chciałabym dołączyć, czy wyhaftować? O innych pasjach już nie wspominając! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, pisałam wcześniej komentarz i go nie ma :(

    Wyszedł ślicznie! Znajomy, a ciągle zaskakuje urodą :)
    Dziękuję za przyłączenie się do zabawy! Ja moje nowe wróżki pokażę ostatniego dnia miesiąca, zapraszam wtedy do mnie.
    Pozdrawiam, Iza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się takie elfiki podobają. Uroczy hafcik. Z chęcią się takie śliczne maleństwa haftuje.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te elfiki. Nie martw się bykami. Dzięki temu praca stała się bardziej indywidualna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki elficzek fajniutki ! Slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maleńki elfik, ale jaki uroczy! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ one są urocze prawda, u mnie już dwa gotowe wylądowały na karteczkach :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak te elfiki są naprawdę urocze i bardzo fajnie się je haftuje:)
    Polecam:) Mało roboty, a efekt super :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...