poniedziałek, 19 stycznia 2015

aniołki

Jeszcze przed Świętami 

jedna z moich klientek poprosiła mnie o zrobienie kolczyków 

w kształcie aniołków.

Tak fajnie się je robiło, że trudno mi było przestać:)

Powstała cała garść tych pięknych dyndadełek:)

Tylko spójrzcie:)














 Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam aniołki marynarze ;)
































I jeszcze kilka fotek parami:)









Zostało mi jeszcze kilka par, a niektóre mogę powtórzyć:)

jeśli ktoś ma ochotę na aniołka to zapraszam:)


Miłego dnia:)


11 komentarzy:

  1. Rewelacyjne:) świetny pomysł na aniołki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJ! cała galeria aniołków - śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkie, proste i efektowne - nie dziwię się, że powstało całe plemię aniołków od razu ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę oto przykład jak zrobić coś ślicznego a jednocześnie się nie narobić. Super te aniołki i fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aniołki. Może nie wszystkie trafiają w mój gust ale wieloma się zachwyciłam:) cudowne koralikowe kompozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, aż żałuję, że nie mam dziurek w uszach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne :) każdy inny każy ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...