poniedziałek, 27 października 2014

Kwiatuszki


Dość długo mnie tu nie było,

 ale miałam kłopoty z przerzuceniem zdjęć do komputera, 

więc nie miałam Wam co pokazywać.

Dziś się udało:)

Mam tylko małą chwilkę ale udało mi się kilka zdjęć dodać:)


Kwiatuszki już pewnie widziałyście u Werapch:) i nie tylko :)


Moja wersja wygląda tak:

Te okrasiłam turkusem i dałam dłuższe bigle zamykane.





Te otrzymały szafirowe środeczki i są sztyfcikami:)





I choć wyglądają dość różnie, to kolor płateczków jest ten sam,

metaliczny przechodzący w odcienie różu i turkusu.

Zdjęcia pierwszej pary lepiej oddają ich kolor.

Dodam, że bardzo kapryśny jest ten kolor, 

zmienia się w zależności od padania światła

 i bardzo trudno go uchwycić.


Kto jeszcze nie zapisał się na moją rozdawajkę jeszcze ma szanse dziś:)
 
Moje candy

i tu też :)

 
Candy na moim drugim blogu

Zapraszam:)




20 komentarzy:

  1. Piękne te kwiatuszki, bardzo oryginalna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kwiatuszki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiaty, osobiście wolę te z jaśniejszym środkiem. Super są te koraliki i cały kurs, jak tylko będę zamawiać to koniecznie sobie takie sprawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kwiatuszki- świetne benzynkowe te koraliki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne kochana te kwiatuszki! ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Zapraszam Cię na moją rozdawajkę w której sama wybierasz sobie nagrodę, trwa jeszcze tylko dwa dni :) http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/2014/10/nowe-podusie-i-konkurs-dla-was.html Pozdrawiam Cieplutko :) - Lesia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te kwiatuszki!
    Te kółeczkowe kolczyki chętnie bym przygarnęła, ale cóż spóźniłam się :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kwiatuszki! Cudo!
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za mile słowa i odwiedzinki na blogu-Gosia/Peninia

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodkie takie letnie te kwiatuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolczyki. Jednocześnie skrzące się i eleganckie, a z drugiej strony delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są te kwiatuszki - kolczyki wyglądają wspaniale :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i dziewczęce te kwiaituszki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się ciszę, że kolczyki wam się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...