piątek, 28 marca 2014

znowu sie chwalę:)

Witajcie kochane:)

Troszkę mnie nie było

ale już będę powoli wracać do świata blogowego:)

Musiałam troszkę odpocząć od komputera, tym bardziej,

że mój wrócił po naprawie, a po chwili znowu się wziął i zepsół,

 tym razem coś innego go boli:/

Przesilenie wiosenne też mi się w tym roku nieźle dało we znaki.

Zaliczyliśmy z Szymonem choróbsko, a teraz ja znowu z kaszlem siedzę w domu.

Mimo to czuje się jakoś lepiej, więcej mam energii i chęci do wszystkiego:)

I choć działam na moim starym złomku, który działa jak mu się chce,

 to jednak piszę ten post i powoli będą następne:)

bo w czasie odpoczynku od komputera, 

to wcale się nie leniłam, tylko powolutku coś tam potworzyłam:)

Ale jak w tytule:) dziś przyszłam się pochwalić wygranymi w candy:)


Pierwszą i bardzo zaległą jest wygrana u Saji

a w środku były takie śliczności:)





Gosiu dziękuję:)




Następna niespodzianka trafiła się Szymonowi:)

a były to farbki wygrane u AsiaMi


Już troszkę pomieszane i zużyte:)



Do zestawu była dołączona kolorowanka:)


A tak mały artysta widzi rybkę:)

Asiu dziękujemy:) farbki sprawiły Szymciowi wiele radości:)




Poszczęściło mi się również Atelier haftu
 i wygrałam tę wielgaśną torbę z cudną haftowaną sową:)
Trochę wygnieciona ale to oznaki, że często jest noszona:)





Kasiu dziękuję:)



Na dziś to tyle,  teraz idę zerknąć co u Was słychać, 

a jutro zdam relacje z wymianki babeczkowej:)

Pozdrowionka


2 komentarze:

  1. Witaj :)). Mnie też trochę nie było, jakoś brak chęci ale powoli wracam i Tobie też życzę udanego powrotu :)) - w sumie od razu wygrana to idealny come back :)) - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. nic tylko gratulowac takich niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytaj także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...